در زمینه خرید بازی برای پی سی یا لپ تاپ چه می دانید؟

Wiki Article

در دنیای بازی تولید‌کنندگان بسیاری وجود دارند که علیرغم کیفیت بالای محصولات‌شان نمی‌توانند به موفقیت بزرگی همپای آن محصول دست پیدا کنند که بیشتر به دلیل ارائه ناموفق بازی در بخش تبلیغات و بازاریابی یا همکاری با ناشر و سرمایه‌گذار نامناسب اتفاق می‌افتد.

در این بین مامور ۴۷ و اطرافیان او از شخصیت‌پردازی قابل قبولی برخوردارند. قدم‌های استوار مامور ۴۷، دستورهای اکید شرکا، تشکرهای بی‌مضمون و گزینه‌های بی‌شمار بازیکن در نحوه بازی کامپیوتری، بهتر از هر عنوان دیگر به شما القا می‌کند که بزرگ‌ترین گیمر زمانه در حال حرکت است و فاصله دم و بازدم هر موجود زنده‌ای در این بازی، تنها به یک اشاره‌تان بستگی خواهد داشت.

به شخصه خیلی خیلی هایپ هیتمن دو بودم و مرحله اولشو مثلا فکر می‌کنم شیش بار بازی کردم (البته راستش تا آخر نرفتم فعلا بازی شو، باید از نسخه ۲۰۱۶ شروع کنم همین روزا و بعد دوباره میرم سراغ نسخه‌ی دوم)

اره اینو قبول دارم شایان، سوای این بحثامون بیلدها و شمشیرها و جادوهای پرتعداد بازی واقعا ارضا کنندس

فایل فشرده اکسترکت نمی شود/ رمز اشتباه است/ فایل خراب است، چه کار کنم ؟

بخش پنهان‌کاری بازی بد نیست و گرچه انجام درست آن کمی سخت بوده و کاملا معلوم است به عنوان بخش اصلی بازی طراحی نشده ‌است، ولی به شما امکان می‌دهد تمام مراحل بازی را با کمترین درگیری و در اختفا به انجام برسانید که لذت خاص خود را دارد.

صدای شلیک با سلاح‌های مختلف، پرتاب وسایل و اشیا محیط، برخورد Heavy Rain بازی و تعامل شخصیت با هر سطح، مسلماً نسبت به دو نسخه قبل بهبود پیدا کرده است. برای نمونه کافی است که بازیکن به سطوح مختلف شلیک کند تا تفاوت انعکاس‌های مورد بحث را با پوست و استخوان درک کند.

هیتمن بلاد مانی یادمه راهنمای انجام مخفی کاری می‌خواستی باید از پول توی بازی خرج می‌کردی که خب محدودیت داشت

- پس از نصب بازی ، آپدیت جداگانه را دانلود نمایید و اقدام به نصب آن نمایید.

در کنار برخی کمکاری ها ، عنوانی با کیفیت ارائه میکند که بی شک برای دوستداران گانگستر ها (گنگ خودمون) جذاب خواهد بود.

گروه مختلف انسان‌ها و انواع حیوانات در بازی به عنوان دشمن وجود دارند که در بخش حیوانات کمی تا قسمتی از بازی‌های مشابه الهام گرفته شده‌است.

Report this wiki page